top of page

הבלוג שלנו

Search

יום בריאות וספורט לנשים בגליל העליון

אירחנו קבוצת נשים נפלאה ליום בריאות וספורט לנשים בגליל העליון, שכלל פעילויות רבות מהנות, טעימות ומלאות אנרגיה.


יום בריאות וספורט לנשים בצפון - הטריפ הצפוני

קבוצת הנשים משתייכת ל: Run The View-Lilach Domingez, קבוצת נשים מפתיעה, מדליקה, ספורטיבית ומגובשת המטיילת בארץ תחת הדרכתה והנחייתה של לילך דומינגז, אישה כריזמטית וסופר מקסימה, המפיקה חופשות חלומיות המשלבות בריאות, ספורט ואת החיים הטובים!!


הקבוצה הגיעה לסוף שבוע שכולו פעילויות בריאות וספורט בגליל העליון ובחרו להתחיל אותו ביום פעילות אצלנו במתחם "חוות מייסטר – גבעת אורן" מקום יפיפה של טבע וחקלאות.



אז מה היה ביום בריאות וספורט לנשים בגליל העליון?


כבר כשמגיעים לגליל העליון, הנפש נרגעת ונפתחת ליופי של הטבע והמרחבים הפתוחים. מתחילים לנשום את האוויר הצח ולהרגיש את השלווה הממלאת כל תא ותא בגוף.


קבוצת הנשים החלה את סוף השבוע במתחם שלנו, עם כל מה שצריך ליום בריאות וספורט מהנה, ייחודי ובלתי נשכח. קבלת הפנים כללה עמדה מעוצבת ויפיפייה של כריכים טעימים ובריאים, כדי לקבל אנרגיה להתחיל את היום.


מתחת לעצים ענקיים התקיים מפגש היכרות ושיח ומשם הקבוצה המשיכה לפעילויות נוספות המשלבות ספורט בריאות וגם... הנאות החיים הטובים.


יום בריאות בגליל העליון - הטריפ הצפוני

אופני השייקים שלנו – הטריפ שייק: אופניים נייחים שעליהם בלנדרים, איתם מייצרים שייקים טבעיים ומתוקים מפירות העונה. ואיך מייצרים אותם? עם אנרגיית הדיווש של כל משתתפת. אנרגיה, כושר וטעמים נפלאים ומרעננים. אטרקציה מלהיבה שהופכת את האירוע לבלתי נשכח!


קראו עוד על הטריפ שייק



לאורך היום אנו מוציאים מגשים עמוסים בפירות העונה לריענון מתוק וטבעי, לצד עמדות שתיה קרה וחמה שתמיד זמינות במקום.


סדנת כנאפה – סדנה מנצחת: המשתתפות קינחו בסדנת כנאפה יצירתית ונפלאה. כשהן מצוידות בסינרים אדומים וכובעי טבחים, התייצבו הנשים כל אחת ליד המחבת האישי שלה, הקשיבו להסבר על הכנאפה – מאכל מסורתי אהוב ומוכר במגזר הערבי והדרוזי, שלא רבים יודעים להכינו. תוך כדי הסברים, הכינה קבוצת הנשים את הכנאפה עם כל המרכיבים הנחוצים: שערות קדאיף, גבינה ועוד. בסיום ההכנה, מתענגים על התוצאה המתוקה והנפלאה.


קראו עוד על סדנת כנאפה



לסיום קיבלה כל אחת מהמשתתפות מתנה אישית ויפה ואנו נהנו לארח את הקבוצה הנהדרת הזו ולראות את החיוכים וההנאה של כל אחת ואחת.





מעוניינים ליהנות גם מיום בריאות בגליל העליון?

צרו איתנו קשר וניתן לכם את כל הפרטים על הפעילויות והאטרקציות המתאימות.

טל: 050-8371402



קראו עוד על:




32 views0 comments
bottom of page