top of page

הבלוג שלנו

Search

סדנאות כנאפה לארגונים: המאכל האהוב עושה עלייה לרגל



תרצו או לא, ימי כיף וגיבוש הם חלק מהנוף בארגונים, סוג של הזדמנות לשבור שגרה ולאפשר לעובדים להתאחד לרגע למשהו שהוא לא עבודה, אלא יותר פאן. כמו בכל ערב גיבוש, הכל דיי חוזר על עצמו ונראה כי מנהלות רווחה מחפשות בקדחתנות אחר הדבר הבא, וכן הוא מופיע מעת לעת בדמות סדנה ייחודית ש׳מעיפה׳ את העובדים.

חברת ״הטריפ הצפוני״ המציעה לחברות גימיקים מדליקים לימי כיף, להפי-האוור, ולכנסים עסקיים, מכירה היטב את הרעב בחיפוש אחר אטרקציות חדשות. ולכן מפעם לפעם היא מתכננת סדנאות ופעילויות היסטריות חדשות לארגונים. אחת האטרקציות הפופולריות הם אופני שייק, טרנד שצבר תאוצה, עם האופניים בהם הרוכב ׳מדווש׳ לו שייק. הפעם הגיע הזמן למשהו קצת יותר ׳מושחת׳! הכירו את סדנת הכנאפה שכבר בימים אלה הפכה לשם דבר בתחום ימי הגיבוש לארגונים.

צילום: יותם שחר


סדנה שמתאימה לכולם, חוצה מגדרים ודתות

איתן דויטש, הבעלים של הטריפ הצפוני, הממוקמת בבירת האטרקציות, במושב בית הילל מספר לנו: ״החלטנו לייצר סדנה הקשורה לאוכל, אבל כזו שתתאים לכל ארגון ולכל מגדר, גם לאלה שלא ממש מתחברים לסדנאות בישול קלאסיות, וכך הגענו לכנאפה״, מסכם. אין ספק שכנאפה זה קונצנזוס, מדובר בקינוח מעולה שתמיד מעלה זיכרון אותנטי של שווקים ססגוניים ותרבויות, בקיצור קינוח שכולם אוהבים, אך מה שיפה בו הוא הסיפור.


סדנת כנאפה של הטריפ הצפוני לא דומה לשום דבר אחר, היא מתחילה ממש מההתחלה, עם סיפור מרתק של ההיסטוריה של הכנאפה הבלקני. רק נספר לכם שצוות הטריפ הצפוני ביצע מחקר על כנאפה, כזה שלא מבייש עבודת דוקטורט מאוניברסיטת הרווארד. ומהן המסקנות אתם שואלים? אז תחזיקו חזק, כי כנאפה הגיע מחבל הבלקן, המשיך לטורקיה ונדד אלינו למזרח התיכון ומקור השם ׳כנאפה׳ הוא עוגה על מחבת.


סדנה שוקקת חיים שתיקח אתכם לסמטאות של טורקיה ולשווקים תוססים

במהלך הסדנה תקבלו גם את כל המידע על מרכיבי הכנאפה, כדי שתדעו מה אתם בדיוק אוכלים. החל משיערות הקדאיף, סוגי הגבינות המתאימות לכנאפה וכמובן שדרוגים חדשים כי אי אפשר בלי רטביי שוקולד מתוקים. עוד משהו מעניין, מסתבר שהצבע הכתום הוא צבע מאכל שבכלל לא צריך אותו, במיוחד אם יודעים להכין כנאפה כמו שצריך, כיוון שעל המחבת הוא מקבל גוון זהוב יפה באופן טבעי.



״ארגונים שירצו ללכת על האקסטרים, יוכלו לארגן יום כיף אמיתי ולהגיע למתחם המרשים שלנו הממוקם ביישוב בית הילל הפסטורלי ומשלב פינות זולה מפנקות, וליהנות מיום פעילות עשיר עם אטרקציות נוספות כמו טיולי ג׳יפים, טיולי אופניים ועוד״, כך מספר דויטש. בין לבין אפשר לשלב תוכניות של הארגון כמו פרסים למצטיינים, הופעות, הרצאות וכל שתרצו. עד היום נהנו מהסדנאות משרד הביטחון, חברות הייטק, בתי ספר ועוד.

רוצים לדעת יותר על הסדנה?

לפרטים נוספים ולהזמנות חייגו :

איתן 050-8371402, אתי 053-5241401

בשיתוף הטריפ הצפוני

20 views0 comments
bottom of page